11 февруари 2009

Обичам да ме забавляват сутрин.
В онези моменти, в който съзнанието ми още блуждае на границата между съня и реалността. Като се замисля напоследък то все е там. От жегата ми се е размекнал мозъка, но май не само на мен:)
Пътувам си аз в едно "влакче на ужасите" от подопечните на СКГТ. Вулгарно се псувам на ум, че снощи пак си легнах в 2 и си обещавам, че тази вечер ще си легна рано. Ха, ще си легна рано, при положение, че съм захапала седмата книга на Хари Потър?! Никакъв шанс. Блуждаейки с тези си размисли чувам:
- Жалка наркоманка! И не я е срам да го демонстрира. Поне да си крие ръцете!
Червената лампа замига яростно. Говорят за мен! ЗА МЕН!!!
Ей, това направо чупи тъпомера, както казва един приятел. Обърнах се рязко с поглед, заради който глобалното затопляне би станало история на секундата.
- МОЛЯ?!!! За мен ли говорите?
Лелка на видима възраст 50, с изрусена коса и силен грим, ме гледаше със съжаление и ярост:
- Поне си крии ръцете. Хероин ли изполваш?
Това ми запрелича на шарж, който вече съм виждала:
- А не, слаб ми е. Карам на нещо по-силно.
Лелката ме погледна втрещено:
- И каква дрога ползваш?
Чудех се дали да продължа в същия дух или да й кажа да си гледа работата. Реших да се забавлявам:
- Ми за трепане на вампири, един такъв червен. Течен, топъл и лепкав! - тя вече гледаше, като препикано мушкато - О+! Ако искате мога да ви кажа и антигенната формула!
Гледах я с очакване повдигнала едната вежда.
- Ама не те ли е срам. Да си кръстиш наркотика 0+! Леле, какво безобразие!
Разговора ми ставаше все по-забавен. Жалко! Наближаваше моята спирката и трябваше да спра със забавлението. Погледнах я всякаш се каня да и разкрия отговора на въпроса: Какъв е смисъла на живота?
- Това - посочих синьо-лилавото петно на ръката си - е спукана вена от 23 години кръвопреливания. А вампира съм аз! - прошепнах приближавайки се до нея.
Лелката отскочи към прозореца със скорост, неподозирана дори от самата нея!
- Приятен ден! - отръпвайки се за да сляза и се усмихнах.
Мисля, че ако бях останала още малко, лелката щеше да получи я удар, я инфаркт. И знам, че не е хубаво да се занасям с хората, но понякога не мога да се удържа!
Голяма съм гад!!!:)))

23.07.2007

Няма коментари: