11 февруари 2009

Кръвопреливане

Дата за трепане на вампира в мен.
Седя и се кръвопреливам.
Лявата ми ръка е набодена и с "отворени обятия" очаква скромните 243 мл. еритроцитен концентрат. Живота ми за 21 дена напред.
Чудя се какво ли ще приема с нея. Дали ще е частица от мечтите и желанията на предния собственик или пък някое кофти качество. Нали душата няма определено място в тялото и се намира във всяка негова клетка. Чия ли е душата, която ще приема този път? И какво ще ми донесе този път? Дали ще е частица мъдрост, или частица топлина, или нотка агресия. Дали ще ми покаже неща които още не съм научила и изживяла...
А освен нея, душата де, дали няма да ми дойде и нещо друго на гости. Я някоя инфекция, я някоя друга твар. Представям си колко ще и е гадно на милата. Влита в някаква вена и очаква да намери нещо готино и забавно, а намира само полупразно място с някакви странни клетки. Сигурно ще и е супер скучно и тъжно. Ще и се иска никога да не беше проверявала какво има в по-светлата част на тунела...
До тук е изтекъл само половината сак, представяте ли си какво става в главата ми след целия?!

24.10.2008

Няма коментари: