11 февруари 2009

Време е да си ходиш!

Скъпи мой,
Бих искала да кажа, че не е лично, но вече е лично!
Точно ти ли, който прибираш 10 000лв. от пациент ще ми говориш кое е морално и кое не!
Точно ти ли, който с парите от лекарската си заплата и добавките за компетентното ти мнение, си купуваш луксозна кола ще ми говориш за луксозен живот, само защото получавам лекарство, което ми помага да живея?!
Точно ти ли, който иска да отреже дози от лекарства ще ми говориш за компетентност!!!
Иска ми се поне да беше мъж на място и да смееш да си кажеш мнението пред всички, а не само пред тези над които имаш власт и да посмееш да си понесеш последствията.
Да станеш и да заявиш пред целия свят, че пиенето на съвременни лекарства е излишен лукс, че ако си над 5-6 и не ставаш за трансплантация, не заслужаваш качествено лечение, а ако си над 18г изобщо пък не заслужаваш.
Имам предложение, защо не вземеш да ни ограничите и кръвопреливанията?! Няма кръвопреливания, няма натрупване на желязо, няма нужда от лекарства. Така хем няма да има кой да се сърди, хем ще спестиш още повече пари на държавата, нали настъпва икономическа криза?!?!
Всъщност защо да си губиш време - направо по една инжекция и да се приключва. Така до края на годината всичко ще е забравено вече!...
Мислех, че такива като теб вече са рядкост дори в тази държава.
Мислех си...
Явно съм се объркала, защото ти си един от най-ненормалните и неморалните хора, които познавам.
За това ВРЕМЕ ТИ Е ДА СИ ХОДИШ! ВЕДНАГА!!!

27.11.2008

Няма коментари: