11 февруари 2009

Проблясъци

Мили ми Смехурко,

Днес ми е ден да боравя с речници!
Знам, че съм посредствено интелегентна и със съжаление трябва да отбележа, че напоследък много често ми се налага да прибягвам до услугите на всякакви видове помощна литература.
Защо ти пиша това ли.
Ами аз си мислех, че знам какво означава израза: БЕЗ ПРЕКЪСВАНЕ. Уж е един такъв елементарен израз!
Четейки най-накрая официалният отговор на МЗ, на писмо от ноември 2008г, виждам цитирам:
" Към момента Министерство на здравеопазването осигурява без прекъсване лечението на 38 пациента с таласемия майор"
Ааа, моля?!?
Без прекъсване..... Това не означаваше ли, че става въпрос за нещо, което не се преустановява, не се спира, няма пауза?!?!
Не виж сега от къде идва объркването ми. Аз съм една от тези 38, чудничко, нали. Но да не се отклонявам,
Та за пръв път получих лекарството си на 24.октомври.2008г. в количество 210 таблетки. Аз колкото и безсрамно да е от моя страна пия по 7 таблетки на ден. И понеже са ме научили да ползвам калкулатор следва, че това ми стига за 30 дни, което означава 23.ноември.2008г.
На 21.ноември.2008г. количеството което ми дадоха беше 70 таблетки или 10 дни. Значи на 3.декември.2008г. аз приключих с лекарството си.
Следващото количество, което получих беше на 10. януари 2009г...
Сега рабираш ли дълбокия ми душевен оргазъм?!
Открих ново значение на израза БЕЗ ПРЕКЪСВАНЕ!!!
Това е просто прекрасно!

23.01

Няма коментари: