11 февруари 2009

Няма!!!

Днес нещо го дадох на свободно. Като се замисля, май последните две седмици съм го дала на късо.

- Алоооо, Земята до Мария!
-ЪЪЪ извинете, ама вкъщи няма никой! Малките сиви човечета вдигнаха стачка и казаха баста.
Ей, винаги съм търсила хапче против мислене на глупости. Все още нямало такова. Ама моля ти се, хапчета за либидо - бол, обаче против глупости, тц!
И сред въпросните стачкуващи се намериха и стачкоизменници. То всяко стадо си има черни овце, та моето ли? И сега гадовете са хванали една дива история и украсяват ли, украсяват...

Всъщност ти си виновен и не е честно!
Няма да се хвана, потропвам с крак като малко дете, въпреки че не можеш да ме видиш от разстоянието което ни дели. И няма да ти позволя да ме обърнеш с хастара на вън. Вече не съм толкова тъпа, че да ти повярвам и да се хвърля в краката ти.
Пък и те забравих... по- лесно ми е да те забравя... ще те забравя.
Пак се оплетох! С коя част да се разбера първо? Тази която не иска да мисли, защото не й пука или с тази, която вече разказва приказката за принца на белия кон, дошъл да ме избави от душевното ми слабоумие?...

...Няма кон, няма принц и принцеса няма. Вдигна си пантофките и се прибра, в блатото за да си кряка на спокойствие...

И не, няма да дойда! И не, няма да ти се обадя! И няма да те забравя, след като няма да те помня!

- Ало!?
-Туууууууут!...............................................................................

06.04.2007

Няма коментари: