11 февруари 2009

Хм!

Мрънкало съм била!
И все недоволна съм била!
Пък те милите...
Историята има предисловие свързано със Сингапур. Още не съм била там, но заминавам скоро. И понеже ми предстой доста дълъг полет, трябваше да съм сигурна, че ще сляза жива от самолета. Та за да е ясно дали горното ще бъде изпълнено, ми беше уреден час при кардиолог. Всичко прекрасно, уговорено и ок. Да отбележа само, че когато си с Таласемия майор, не можеш да отидеш при който и да е специалист. Имах неблагоразумието преди години да отида при такъв и стигнах до болница след "компетентната" му намеса. Както и да е!
Та уговорката е с детски кардиолог, който ни познава от много време и не е нужно да му обяснявам какво е Таласемия майор и има ли почва у нас. И с уреден час за 16.00 часа се измъквам от офиса в 14.30, за да мога да стигна до 15.45 до другия край на София. Девет дена път с камили, но кова в 15.45 пред кабинета му и се зачитам в една табелка : д-р Х. работно време 17.30!
Ааа моля?
Нещо не е както трябва. Ама щом е казано в 16.00 значи в 16.00. Междувременно управителката на поликлиниката ме надушва и протича един култово безумен разговор, че трябва да си платя 50лв. за прегледчето. Добре де, нямам против, ама защо мамка му плащам осигуровки, и как да и дам талон, като не мога да си взема за детски лекар такъв?!?
Конфликта беше разрешен в 17.30 когато дойде д-р Х и си стиснахме ръцете за определен талон, който мога да занеса за да отчетат дейността. И се започна одисеята. Едно дете, второ дете и т.н. докато накрая аз успях да се добера до кабинета му в ...19.55 часа!
И се чудя: "Луда ли съм? Мазохистка ли съм? К'ва съм?"
За един "уреден" преглед: участвах в един скандал, загубих около 4 часа само да вися пред кабинета и се прибрах като пребито куче в 21.00!
Е сега да ме питат за какво ми е интердисциплинарен екип в таласемичния център!!! Цветно ще им го обясня!

12.09.2008

Няма коментари: