06 април 2009

06.03 12:19 - Политика?!?

Обичам да си соля сама раните. Ей така, с мазохистична наклонност и да ми е гадно.Имам чувството, че съм се превърнала в счупена латерна заседнала на едни и същи фрази. Кръв няма... лекарства няма... ми то и мен да ме няма ....
Онзи ден (28.02) министъра ни каза изпратете ми писмо, ама лично. Стана ми смешно и се изхилих. Какво трябва да означава лично?!? Да седна на бюрото му и да му държа листа пред очите ли? Пък аз защо ли си мислех, че все до него ги пиша...
Някак си ми беше трудно да приема факта, че да си министър в България означава да си нает актьор за PR акции. И тогава идва логичния за мен въпрос: За какво сменят министри, като реално "работещите" остават едни и същи непрекъснато? Ако идеята е, че украшението отпред ще ги управлява по-добре, бих разбрала. Но нещо момента с управлението ми се губи.
Да знам, че нищо не разбирам от политика. И честно казано не искам да разбирам, но и политиката и бизнеса в основата си са еднакви - каквото и да се говори става въпрос за пари. Но все си мисля, че политиката е въпрос на приоритети. Избираш една позиция и я защитаваш! Искаш социална политика - залагаш на социалните въпроси и ги разрешаваш с предимство и т.н. А при нас? Има ли изобщо някаква политика извън тази на личното облагодетелстване и провеждане на популистки кампании преди избори?
Много хора сега ще ми кажат, че не съм права. Добре, съгласявам се!
Само искам да намеря един политик в областта на здравеопазването, който да може да ми обясни защо в така наречената "Национална програма за редки заболявания”, която се тиражира като някакво велико събитие, с което видиш ли ние сме на светлинни години напред, няма нищо друго освен, че ще се изследват около 4500 бременни жени годишно, че ще създават референтни кабинети от информационен тип и че ще се усвоят над 20 мнл. лева?
Защо думата лечение е превърната в някаква особено мръсна дума със забрана за ползване.
Нека да ми обясни и какво е да ти дадат лекарства за 20 дни и да ти кажат, че три месеца няма да получиш друго.
Моля да ми обясни какво е това лечение при което на А+ преливаш А-, щото не успели да "хванат" антигенна формула. Извинете къде я гонихте?
А какво се случва, ако те пращат насила на безсмислен рентген през месец?
А онзи въпрос с лежането по 3-5 дни в болница за едно 4 часово кръвопреливане?...
Ще спра до тук, че пак се повтарям...
Казах ви, че не е лесно да имаш мазохистични наклонности...

Няма коментари: