06 април 2009

01.04 15:55 - Подобрение или амортизация?

Последните три.
Точно ги изгълтах и приключих. Не се бъркай, не става въпрос за нещо вкусно.
Изгълтах последните три таблетки от 900лв амортизационни. Ми така де, купих си няколко месеца гаранционен срок. Само дето не мога да подновя техниката след изтичане на гаранцията. Мога само да я отпиша. Не ме питай защо говоря като счетоводител, идея си нямам. Опитвам се да си обясня, че дупката във водата има смисъл. Да събирам пари с месеци, за да пия лекарства един месец, и то за да си осигуря още някой и друг нормален ден, и толкоз.
Слагайки знака за равенство в края на упражнението се питам луда ли съм, к'ва съм. Знам, че на моменти ме тресе краен мазохизъм, ама това вече на нищо не прилича. То бива да се мразиш и да се ненавиждаш, но да избиваш в харченето на толкова пари не е нормално. Особено след като МЗ ми осигурява "непрекъснато лечение", количество за 20 дни, което трябва да ми стигне за 90 дни. Велико, нали?
Всъщност като казах МЗ, то такова в момента няма. Мислите, че съм се объркала?! Я питайте министъра кога ще си свърши работата, да видите какво ще ви отговори. Избори идвали. И сега само евтин пиар. До дупка! А като дойде новия и минат около 3 месеца, за да почне да върши нещо? Чакай да на меря бутона пауза! Да спра да живея за 6 месеца докато те се назландисват. Не визирам само МЗ, а всичките мъта в тази "държава". И в този ред на мисли, какво трябва да се случи, за да спрем да им търпим простотиите?...
Отплеснах се. За друго ми беше темата. Задачка с повишена трудност и повече от две графи.
900 лв - подобрение или амортизация?

Няма коментари: